خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

۱۹,۹۰۰ تومان

18 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق تحقیق آنلاین
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت فایل ها

شرح

خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

در طول تاریخ، زیبایی اهمیت ویژه‌ای برای انسان‌ها داشته است و افراد همیشه از روش‌های مختلفی جهت زیباتر کردن خود و رفع عیوب صورت و بدن استفاده کرده‌اند.

یکی کارهایی که در زیبایی و جوان‌سازی پوست و فرم دهی صورت و بدن تأثیر بسزایی دارد، تزریق ژل و انواع فیلر است. تزریق فیلر در واقع نوعی درمان بی‌خطر جهت رفع علائم پیری، افتادگی پوست صورت و بدن است که تزریق آن در مراکز معتبری همچون کلینیک خانه سفید، می‌تواند احساس نشاط و جوانی را به افراد بازگرداند.

با افزایش سن بافت‌های پوستی نازک می‌شوند و خطوط صورت که معمولاً در اطراف بینی، دهان، چشم و گونه مشاهده می‌شوند، عمیق شده و به چین و چروک‌هایی واضح تبدیل می‌شوند.

تزریق ژل یا استفاده از سایر روش‌های تزریق فیلرهای پوستی می‌توانند این حجم از دست رفته را جبران و چین و چروک‌های صورت را صاف کنند. البته رفع چین و چروک‌ها فقط یکی از کاربردهای این روش درمانی است و می‌توان از آن در افزایش حجم لب‌ها، لیفت ابرو، رفع گودی‌های صورت و موارد دیگر استفاده کرد که در ادامه مفصل در موردش صحبت کرده‌ایم.

در ادامه قصد داریم تا شما را با این روش پرطرف‌دار و کم‌خطر بیشتر آشنا کنیم و مزیت‌ها، معایب، عوارض و کاربردهای تزریق انواع ژل را مورد بررسی قرار دهیم.

ژل چیست ؟ (ساختار و مواد تشکیل‌دهنده)

یکی از سؤالاتی که برای افراد در زمینه تزریق انواع فیلر پیش می‌آید، این است که ژل یا فیلر چیست و در ساختار تشکیل‌دهنده آن چه موادی وجود دارد؟ همان‌طور که گفته شد، ژل‌ها نوعی پرکننده و حجم دهنده پوستی هستند که جهت جوان‌سازی، فرم دهی و حجم‌دهی نقاط مختلف بدن استفاده می‌شوند. از مهم‌ترین مواد تشکیل‌دهنده ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هیالورونیک اسید : این ماده طبیعی در پوست تمام انسان‌ها وجود دارد و به حفظ طراوت و رطوبت پوست کمک می‌کند. تزریق ژل هیالورونیک اسید نهایتاً تا یک سال دوام دارد و پس از آن به‌تدریج جذب بدن می‌شود. انواع فیلرهای هیالورونیک اسید مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا شامل ژوویدرم، رستیلن و بلوترو بالانس هستند.

هیدروکسیل آپاتیت کلسیم : این ماده طبیعی در استخوان به‌وفور یافت می‌شود. هیدروکسیل آپاتیت از نظر میزان غلظت به نسبت هیالورونیک اسید غلیظ‌تر بوده و طول عمر بیشتری دارد. تزریق این ماده به پوست سبب تحریک کلاژن‌سازی و رفع خطوط و چین و چروک خواهد شد. از انواع فیلرهای هیدروکسیل آپاتیت کلسیم مورد تأیید سازمان غذا و دارو می‌توان به رادیز اشاره کرد.

اسید پلی ال لاکتیک : این ماده با تحریک کلاژن‌سازی موجب استحکام پوست و کاهش چین‌وچروک می‌شود. ژل اسکالپترا یکی از فیلرهای مورد تأیید سازمان غذا و داروی آمریکا است که حاوی مقدار زیادی اسید پلی ال لاکتیک است و نتایج آن تا دو سال باقی می‌ماند.

پلی متیل متاکریلات : با اینکه این ماده صنعتی است ولی برای استفاده در بدن ایمن شناخته شده است. همچنین به دلیل داشتن کلاژن فراوان در خود، سبب سفتی و انسجام پوست می‌شود. بلافیل یکی از فیلرهای پلی متیل متاکریلات تأییدشده در سازمان غذا و داروی آمریکا است.

خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه

برای خواندن ادامه مطلب پروژه تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه خرید و دانلود را انجام دهید. تا فایل ورد آن در اختیار شما قرار بگیرد.

مشخصات فایل

حجم

50 کیلوبایت

تعداد صفحات

12

نوع فایل

word

دسته بندی

سایر

گروه مورد استفاده

دانش آموزان, دانشجویان

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرید و دانلود تحقیق تزریق ژل چیست ؟کاربردها، مزایا، عوارض و هزینه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.