دسته بندی ها
پایان نامه ارشد و دکتری
سفارش دهی در واتساپ و تلگرام با شماره 09981366624

سفارش پایان نامه | از کجا پایان نامه دانلود کنم 

وقتی حرف از دانلود پایان نامه به میان می‌آید، بسیاری فکر می‌کنند که منظور تقلب کردن و جا زدن پایان نامه دیگران به جای پایان نامه خودمان است. در حالی که جستجوی پایان نامه و دانلود آن در همه جای دنیا یک روش تحقیق فوق‌العاده به حساب می‌آید. دانلود پایان نامه دانشجویان دیگری که در زمینه مطالعاتی شما کار کرده‌اند، به شما کمک می‌کند تا بدانید که برای به سرانجام رساندن چنین موضوعی باید چطور عمل کنید و چه روش‌هایی را در پیش بگیرید. پایان نامه‌های آماده همچنین منابع مفیدی را که دیگران از آن استفاده کرده‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد و در نوشتن بخش‌هایی از پایان نامه (مثل فصل 2، یعنی پیشینه تحقیق) به شما کمک می‌کند.

آن‌چه در این مقاله می‌خوانید، لازمه‌های جستجوی پایان‌نامه، نحوه پیدا کردن نمونه پایان نامه و معرفی سایتی برای دانلود پایان نامه رایگان و غیررایگان است؛ با ما همراه باشید.

سفارش پایان نامه | از کجا پایان نامه دانلود کنم

برای مشاهده کلیپ بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعاتی راجع به پایان نامه و سفارش آن در اختیار شما قرار گیرد.

سفارش بصورت آنلاین و تلفنی با شماره 09981366624 

سفارش پایان نامه

توصیه می شود از محصولات تخفیف دار ما نیز دیدن فرمایید

تولید محتوای آماده و یونیک طب سنتی

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک عطاری

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک سقف کاذب

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک مهاجرت به کانادا

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک دستگاه تصفیه هوا

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک دستگاه تصفیه آب

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک درب ضد سرقت

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک درب ضدحریق

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک درب ضد آب

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک شهرهای ترکیه

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک تابلوسازی

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

تولید محتوای آماده و یونیک آموزش زبان فرانسوی

موجود در انبار

قیمت اصلی ۱۵۷,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۴۱,۷۵۰ تومان است.

چه کسانی به جستجوی پایان نامه نیاز دارند؟

گاهی برای مطالعه منابع تحقیقاتی یا درک روش تحقیق دیگران لازم است تا پایان نامه آن‌ها را بخوانیم. گاهی حتی پیش از انتخاب موضوع پروپوزال، زمانی که درگیر انتخاب هستیم، نیاز به منبعی برای الهام گرفتن داریم. جستجوی پایان نامه و دانلود آن این امکان را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا بتوانند از کارهای دیگران ایده بگیرند و کارشان را سریع‌تر پیش ببرند.

دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بیشترین نیاز را به جستجوی پایان نامه دارند. از تحقیق‌های کلاسی در طول ترم گرفته تا پیدا کردن موضوع پایان نامه و نگارش آن، دسترسی به آرشیو پایان نامه های دیگران کمک بسیاری به این افراد می‌کند. با توجه به لزوم همانندجویی در پایان‌نامه‌ها، دیدن نمونه کارهای دیگران به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر گواهی همانندجویی را دریافت کنید. گاهی حتی دانش‌آموزان هم برای ارائه تحقیق‌های جدی‌تر نیاز دارند تا به منابع آکادمیکی مثل پایان نامه دانشجویی دسترسی داشته باشند.

بسیاری از دانشجویان با ثبت پایان نامه در ایرانداک، تحقیق آنلاین یا مراجعی مانند این، آرشیو پایان نامه بزرگی را در اینترنت درست کرده‌اند که امکان دسترسی آسان و دانلود را برای همه فراهم کرده. حالا دیگر به جای مراجعه به کتابخانه‌ها و گشتن بین آرشیوهای بزرگ مکتوب، با یک سرچ ساده می‌توانید به همه پایان نامه‌های مرتبط با موضوع خودتان دسترسی داشته باشید. فرقی نمی‌کند که پایان نامه به انگلیسی بخواهید یا فارسی؛ همه چیز به کوتاهی چند کلیک با شما فاصله دارد.

سفارش پایان نامه ارشد

معرفی سایت های دانلود پایان نامه

پیدا کردن مرجعی قابل اعتماد برای دانلود پایان نامه بسیار مهم است. دقت کنید که آن چه شما دانلود و مطالعه می‌کنید، می‌تواند پایه و اساس تحقیقات شما را شکل دهد. پس باید مطمئن باشید که پایان نامه را از سایت‌هایی معتبر می‌گیرید که تحقیقات معتبر و تأیید شده را به اشتراک بگذارند. کوچک‌ترین خطایی در منابع یا داده‌های این پایان‌نامه‌ها می‌تواند مسیر تحقیقاتی شما را به طور کل منحرف کند.

سایت‌های مختلفی برای دانلود پایان نامه وجود دارد. برای مثال ایرانداک ثبت پایان نامه را به سرعت انجام می‌دهد و به همین دلیل گنجینه بزرگی از پایان نامه‌های رشته‌های مختلف را در خود دارد. وب سایت دیگری که می‌توانید از آن استفاده کنید، تحقیق آنلاین است.

این سایت هم مرجعی بسیار عالی برای سفارش پایان نامه و دانلود محتواهای آموزشی و تحقیقاتی است. پایان نامه هایی که در این سایت‌ها وجود دارند، دائماً به‌روز می‌شوند و صحت علمی آن‌ها تأیید شده است. چنین سایت‌هایی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا پیش از شروع نگارش پایان نامه، نمونه‌های زیادی را بخوانید و به زیروبم آن مسلط شوید.

تحقیق آنلاین؛ مرجع سفارش پایان نامه

وب سایت تحقیق آنلاین که فعالیت خود را از سال  1384 شروع کرده توانسته در این مدت به یکی از بزرگ‌ترین آرشیوهای تحقیقاتی در ایران تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های این مجموعه، امکان سفارش پایان نامه با هر موضوعی است. برای این کار کافی است به سایت تحقیق آنلاین مراجعه کنید و در قسمت ثبت سفارش، گزینه سفارش پایان نامه را بزنید. البته توصیه می‌کنیم که پیش از اقدام برای سفارش، در سایت جستجو کنید و مطمئن شوید که نمونه پایان نامه مورد نظر شما در بین گزینه‌های موجود وجود نداشته باشد.

دقت کنید که ارائه جزئیات کافی و زمان واقع بینانه برای سفارش پایان نامه بسیار ضروری است. پس بهتر است پیش از سفارش پایان نامه خود، نمونه‌های مشابه را ببیند، منابع تحقیقاتی را پیدا کنید و با آگاهی کامل نسبت به سفارش اقدام کنید. در پایین فرم ثبت درخواست، کادری برای نوشتن توضیحات درخواست شما وجود دارد که می‌توانید جزئیات لازم و نکات ضروری را در آن بنویسید.

 

سفارش پایان نامه کارشناسی ارشد

کارشناسان تحقیق آنلاین آماده‌اند تا در هر ساعتی از روز به تمامی سؤالات شما درباره نحوه سفارش پایان نامه، دانلود پایان نامه از سایت و همچنین سؤالات تخصصی‌تری مثل نحوه همانندجویی پایان نامه برای گرفتن مجوز انتشار، پاسخ دهند. پس همین حالا به وب سایت تحقیق آنلاین مراجعه کنید و از مشاوره متخصصان مرکز بهره‌مند شوید.

 

بهترین خدمات را از ما بخواهید

مشاوره رایگان تحقیق آنلاین

مشاوره رایگان

برای استعلام قیمت پیام دهید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخگوی شما باشند

بهترین زمان تحویل سفارش

سریعترین زمان تحویل

ما بر آنیم تا در سریعترین زمان سفارش شما را تکمیل و تحویل نماییم

-q3i0hbf3az8x6jhw3lxjuaqn03vsbq5h0nesgp96ka

پشتیبانی قوی و سریع

پشتیبانی سریع توسط کارشناسان تحقیق آنلاین یکی از بارزترین خصوصیات آنهاست

موضوعات جدید

موضوعات متنوع

استفاده از موضوعات جدید و متنوع راهی آسان برای رسیدن به هدف شماست

اصول نگارش پایان نامه

پایان نامه یا رساله نوشتاری است که دانشجویان مقطع کارشناسی و دوره های تکمیلی بر اساس موضوعی مرتبط با رشته تحصیلی خود می نویسند. به طور معمول نگارش رساله جزء الزامات تحصیلی برای این افراد به‌ حساب می آید اما مسئله اصلی در این مورد روش نگارش پایان نامه است. برای بسیاری از افراد نوشتن رساله اولین تجربه پژوهشی است و معمولا رعایت اصول نگارش پایان نامه برای آنها کار دشواری به نظر می رسد. از طرفی باید رساله به گونه ای نگارش شود که مورد قبول استاد راهنما و داوران قرار گیرد که این مسئله اهمیت نگارش صحیح پایان نامه را بیشتر می کند.

مراحل نگارش پایان نامه

به طور کلی یک پایان نامه شامل بخش های مختلفی است که هر کدام از آنها با توجه به اصول مربوط به نگارش پایان نامه مقطع کارشناسی یا ارشد از سوی دانشگاه مربوطه نوشته می شود، بخش های مختلف رساله شامل موارد زیر است:
• چکیده
• مقدمه
• پیشینه پژوهش
• روش انجام تحقیق
• نتایج نهایی

شما در هر مقطعی که تحصیل می کنید باید بدانید که اصول نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد مطابق با سرفصل‌های ارئه شده از سوی هر دانشگاه ممکن است کمی متفاوت باشد. به طور مثال امکان دارد اصول نگارش در پایان نامه ارشد پیام نور با دانشگاه های سراسری و آزاد تفاوت هایی داشته باشد اما قالب اصلی رساله ها معمولا بر اساس همین عناوین است.

انتخاب موضوع

مسئله مهم برای رعایت اصول مربوط به نگارش پایان نامه کارشناسی و مقطع ارشد پیدا کردن موضوع مناسب است که بر اساس آن رساله نوشته می شود. موضوعی که برای نوشتن رساله انتخاب می شود باید خلاقیت و نوآوری لازم را داشته باشد و نکته دیگر درباره اصول نگارش پایان نامه ارشد پیام نور تکراری نبودن عنوان و موضوع تحقیق است.

اصول نگارش چکیده پایان نامه

چکیده در واقع خلاصه ای از آن چیزی است که شما به عنوان پایان نامه می نویسید که معمولا در ابتدا یا انتهای رساله خود لازم است این بخش را قرار دهید. معمولا شما برای نوشتن این بخش محدودیت کلمه دارید و باید کاملا خلاصه شده و به صورت قابل فهم به هدف تحقیق، روش انجام آن و نتایج به دست آمده اشاره کنید.

مقدمه پایان نامه

بر اساس اصول نگارش مقدمه پایان نامه باید به طور کامل و جامع درباره صورت مسئله اصلی و نکات کلیدی که درباره عنوان لازم است مطالبی نوشته شود. در این بخش باید با پرداختن به انگیزه های پژوهش، ذهن خواننده را برای ادامه مطلب آماده کرد بنابراین در ابتدا کلیاتی مطرح می شود و در نهایت مقدمه را باید با اشاره به فرضیه ها پایان داد.

اصول نگارش پایان نامه

پیشینه پژوهش

یکی دیگر از اصول نگارش پایان نامه پرداختن به پیشنه پژوهش است معمولا با توجه به موضوعی که برای یک رساله انتخاب می شود، تحقیقاتی مرتبط با آن وجود دارد. نویسنده باید با اشاره به پیشینه تحقیق، نشان دهد که هر کدام از این پژوهش ها چه جنبه هایی از موضوع را بررسی کردند.

روش انجام تحقیق

هر پایان نامه ای بر اساس روش خاصی انجام می شود. به  طور مثال انجام کار میدانی، استفاده از نرم افزاری خاص، استفاده از پرسش نامه یا روش آنالیز داده ها که باید در بخش روش انجام تحقیق به آن پرداخت.

نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد

نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد یکی از مهم‌ترین بخش‌های تحصیل دانشجویان مقطع تحصیلی ارشد و دکتری است. نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد چارچوب و قواعد خاص خود را دارد که باید حتما رعایت شود. در ادامه درباره نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد توضیح می­دهیم.

پایان‌نامه چیست؟

دانشجویان باید زیر نظر استاد راهنما درباره موضوعی مربوط به رشته خود، تحقیق کامل و جامعی انجام داده و به اساتید ارائه دهند. زبان پایان نامه کارشناسی ارشد به انگلیسی و فارسی می‌تواند باشد.

برای بسیاری از دانشجویان، نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد اولین کار تحقیقی و پژوهشی به‌شمار می‌آید و برای نگارش آن مشکلات متعددی دارند.

ساختار کلی پایان نامه کارشناسی ارشد

انواع پایان‌نامه

پایان نامه کارشناسی ارشد براساس موضوع، هدف، زمان و روش جمع‌آوری اطلاعات به انواع زیر دسته‌بندی می‌شود:

  • پژوهش بنیادی
  • بنیادی- کاربردی
  • کاربردی

مراحل نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد

  • نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد دارای ۴ مرحله اصلی زیر است:
  • انتخاب موضوع و عنوان مناسب و نوشتن طرح اولیه تحقیق ((Proposal
  • دریافت تاییدیه برای طرح اولیه از مراجع مربوط
  • اجرای پایان نامه
  • نگارش و دفاع

سایت تحقیق آنلاین، سفارش پایان نامه، پروپزال و … را قبول کرده و با بهترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب نگارش می‌کند.

ساختار کلی پایان نامه کارشناسی ارشد

محتوای پایان‌نامه دارای ۵ فصل است:

  • چکیده
  • فهرست‌ها علائم و نشانه‌ها، جدول‌ها، اشکال و …
  • فصل اول: کلیات تحقیق
  • فصل دو: مروری بر منابع و روش تحقیق
  • فصل سوم: مدل و ایده‌های تحقیق
  • فصل چهارم: نتیجه‌گیری تحقیق
  • فصل پنجم: خلاصه تحقیق و ارزیابی نتیجه
  • پیوست‌ها
  • صفحات پایانی ترجمه چکیده به انگلیسی
  • منابع و مراجع

و در پایان نیز ویرایش پایان‌نامه برای رفع اشکال انجام خواهد شد.

نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد

نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید کاملا اصولی و صحیح باشد تا در جلسه دفاع، نمره قابل قبول از اساتید کسب کند.

تمام فصل‌های پایان نامه کارشناسی ارشد باید دارای انسجام معنایی و زبانی و ارتباط منطقی باشند. تعداد صفحات پایان نامه به مواردی مانند رشته تحصیلی و موضوع انتخابی بستگی دارد، اما به‌طور استاندارد و با احتساب جدول‌ها و اشکال و … باید حدودا ۷۰ الی ۱۰۰ صفحه باشد.

آیین‌نامه نگارش و تنظیم پایان‌نامه

هر دانشگاه آیین‌نامه مخصوص خود را برای نگارش پایان نامه دارد. برای مثال نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد پیام نور با سایر دانشگاه‌ها متفاوت بوده و دانشجویان این مرکز، موظف به رعایت آن هستند.

برای سفارش تحقیق، پایان‌نامه، تایپ و … می­توانید به سایت تحقیق آنلاین مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید.

نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد

خدمات سایت تحقیق آنلاین

سایت تحقیق آنلاین مرجع دانلود فایل‌های آموزشی مانند نمونه سوال و آرشیو کنکور بوده و از مقطع ابتدایی تا متوسطه را پوشش می‌دهد. این سایت سفارش پژوهش و تحقیق نیز انجام می‌دهد و برای جستجو تحقیق در هر رشته و موضوعی، کافیست به آن مراجعه کنید و به‌صورت آنلاین از خدمات آن بهره‌مند شوید.

خدمات دیگر این سایت عبارت‌اند از:

  • سفارش تایپ
  • سفارش ترجمه
  • سفارش پاور پوینت
  • سفارش طراحی لوگو، کارت ویزیت، سربرگ

این سایت همچنین دارای آرشیو کنکور به‌همراه پاسخنامه و بروشور دانش‌آموزی نیز است.

جمع‌بندی

نحوه نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد برای دانشجویان و اساتید اهمیت بسیار زیادی دارد. پایان نامه قواعد و اصول خاصی دارد که رعایت و اجرای آن برای بسیاری از دانشجویان بسیار دشوار است.

سایت تحقیق آنلاین به‌صورت آنلاین نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد دانشجویان را با کیفیت تضمینی و قیمت بسیار مناسب انجام می‌دهد.

با پر کردن فرم زیر در کمترین زمان با شما تماس گرفته خواهد شد. با تشکر از اینکه وقت گران بهای خود را در اختیار ما گذاشتید.

سفارش سریع پایان نامه

5/5

نظرات دانشجویان

حسین رفیعی
بیشتر بخوانید
با تشکر از تیم تحقیق آنلاین که در کمترین زمان پروژه اسیب شناسی بنده را به بهترین نحوه و کیفیت تحویل اینجانب نمودند.
رویا ملک پور
بیشتر بخوانید
بنده سالها پروژه های دانشگاهی خود را به تیم تحقیق آنلاین سپرده و خیالم راحته با بهترین کیفیت تحویلم میدهند.سپاسگزارم
مجید رضاشاهی
بیشتر بخوانید
پشتیبانی عالی و سریعترین پاسخگویی نسبت به بقیه رقبا یکی از نکات مهم تحقیق آنلاین می باشد
قبل
بعدی
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

سایدبار
0 مقایسه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید
منو