خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

۳۸,۹۰۰ تومان

15 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق تحقیق آنلاین
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت فایل ها

شرح

خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

Iptable Tutorial

حق چاپ ، توزیع و تغییر این سند تحت شرایط و مفاد و جواز مستند سازی GNU FREE ، نسخه یك عملی است . و این جا بخش های غیر متغیر مقدمه هستند و بخش های زیرین با متون Front – Cover مىتوانند اطلاعات محقق Oskar Andreasson را بیان كنند و متون Back – Cover استفاده نشده اند نسخه ای از این جواز در بخش جواز مستند سازی GNU FREE آمده است . خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

تمام دست نوشته ها در این آیین نامه با جواز عمومی GNU طراحی شده اند این دست نوشته ها منبع آزاد دارند . شما مىتوانید مجدد آنها را توزیع كنید و تحت شرایط جواز كلی GNU تغییر دهید همان طور در نهاد نرم افزاری FREE نسخه 2 جواز دیده شد. این دست نوشته ها با این امید توزیع مىشوند كه مفید واقع شوند ولی شماتتی در این جا وجود ندارد . بدون مجوز توانایی تجاری و یا تناسب اهداف خاص به این هدف دست مىیابید . جهت جزئیات بیشتر به جواز عمومی GNU مراجعه كنید . خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

شما باید نسخه ای از این جواز را در این آیین نامه بیابید كه تحت بخش جواز عمومی GNU آمده است . در غیر این صورت با موسسه به آدرس زیر تماس بگیرید .

اهداف های مربوطه

ابتدا میخواهم این سند را به دوست دختر خود Ninel اهدا كنم . او بیش از آنچه كه تصور مىكردم حامی من بود . من امیدوارم كه بتوانم با این اهدا شما را نیز خوشحال كنم . دوم آنكه مایل هستم این اثر را به تمام موسسه دهندگان linux تقدیم كنم . این افراد سیستم عامل جالب را طراحی كرده اند .

در مورد محقق

من دارای كامپیوترهای فراوان هستم . من یك كامپیوتر LAN دارم و تمام ماشین ها بر اینترنت وصل هستند ولی باید LAN ایمن حفظ شود . iptables جدید یك نسخه ارتقا یافته از ipchain مىتوانید یك شبكه ایمن بسازید و این امر با حذف بسته های آتی عملی است . با این وجود FTP انفعالی و یا DGE در TRC مسائلی به دنبال دارند . مسائل دندانه ای كردن در كد iptables در سطح آغازین حل نشده اند . امروزه هر كس را كه از آنها استفاده میكند به سوی نسخه تولید كامل راهنمایی مىكنم و ipfwadm را ارتقا دارم . این كه فعلی مىتواند در صورت نیاز استفاده شود .

برای خواندن ادامه پروژه شناخت کاربردی Iptable Tutorial ، خرید و دانلود را انجام دهید. تا فایل ورد آن در اختیار شما قرار بگیرد.

خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial

مشخصات فایل

حجم

194 کیلوبایت

تعداد صفحات

40

نوع فایل

word

دسته بندی

کامپیوتر

گروه مورد استفاده

دانش آموزان, دانشجویان

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرید و دانلود تحقیق شناخت کاربردی Iptable Tutorial”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.