خرید و دانلود تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی

Apple Shopping Event

Hurry and get discounts on all Apple devices up to 20%

Sale_coupon_15

۲۱,۹۰۰ تومان

11 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
  • فعال‌سازی آنی لینک دانلود، پس از ثبت سفارش
  • فروش فقط از طریق تحقیق آنلاین
  • دسترسی به فایل محصول به صورت مادام‌العمر
  • تضمین کیفیت فایل ها

شرح

خرید و دانلود تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی

خرید و دانلود تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی

تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی : مقدمه

یکی از مصادیق جرایم علیه نظام اقتصادی‏ کشور،دخل و تصرف متقلبانه در سکه رایج‏ داخلی یا خارجی به گونه‏ای است که شرایط مورد نظر قانونگذار محرز شده باشد.

بطور کلی در سایه تأمین آسایش عمومی در یک‏ جامعه،افراد آن در روابط متقابل از اعتماد و اطمینان بیشتری برخوردار شده و روابط با دیگران را فراهم می‏سازند.در نتیجه آسایش‏ عمومی ایجاب می‏نماید که معاملات و خرید و فروش مسکوکات اعم از طلا و نقره و یا مسکوکات رایج دیگر از هر گونه تقلب و دستکاری و مخدوش شدن مصون بمانند.

سکه به پولهایی اطلاق می‏شود که با عیار مخصوص و وزن معلوم از فلزات قیمتی مانند طلا و نقره و یا فلزهای عادی نظیر مس یا برنج‏ یا نیکل و یا مخلوطی از آنها به صورت آلیاژ ساخته می‏شود. امتیاز ضرب سکه به موجب‏ قانون با خود دولت است و افراد عادی جامعه‏ و یا موسسات خصوصی حق ضرب سکه را ندارند.

در جمهوری اسلامی ایران حق‏ امتیاز ضرب سکه به موجب قانون مسکوکات‏ طلا مصوب سال 1337 فقط در انحصار دولت‏ است که توسط بانک مرکزی جمهوری‏ اسلامی ایران صورت می‏گیرد.

کلمه«قلب»با«دل»که جمع آن قلوب‏ است در کتب لغات به معانی مختلف آمده و بر اهل فن پوشیده نیست که این کلمه در ادبیات‏فارسی نیز به نام«صنعتی»اطلاق می‏شود که‏ متداول‏ترین معنای آن همان مرکز دستگاه‏ گردش خون در انسان و حیوان است که به‏ شکل صنوبری در جانب چپ سینه بین ریتین‏ قرار گرفته و مانند تلمبه برای رسانیدن خون‏ به تمام بدن فعالیت می‏کند.

در واقع‏ برگردانیدن،وارد کردن،واژگون ساختن‏ چیزی از دیگر معانی این کلمه است و در زبان‏ فارسی به معنای زر و سیم ناسره هم گفته‏ می‏شود و سکه شیئی است که با آن پول‏ فلزی ضرب کنند و پول فلزی سکه خورده را گویند.

برای خواندن ادامه مطلب تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی ، خرید و دانلود را انجام دهید. تا فایل ورد آن در اختیار شما قرار بگیرد.

خرید و دانلود تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی

مشخصات فایل

حجم

0.28

تعداد صفحات

21

نوع فایل

word

دسته بندی

هنر

گروه مورد استفاده

دانش آموزان, دانشجویان

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خرید و دانلود تحقیق تهیه و ترویج‏ سکه تقلبی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.